Wijndegustatie – zaterdag 12 oktober 2024

Elk jaar organiseert Kiwanis Lummen Quadrivio in het najaar een grootse wijnverkoop.
Het doel is een selectie wijnen te verkopen en aan huis te leveren voor de feestdagen. De verkoop die gerealiseerd wordt  tijdens deze actie is voor onze club een zeer belangrijke fundraiser voor de sociale werking van de club.

Kiwanis Quadrivio Lummen nodigt u daarom  graag uit op zaterdag 12 oktober 2024 om 18u30 voor haar 19e WIJNDEGUSTATIE met aansluitend een kaas- en charcuteriebuffet.

Kostprijs per persoon: 35 euro

Locatie: GCOC Het Oosterhof, Dr. Vanderhoeydonckstraat 56, 3560 Lummen

Druk hier om in te schrijven!

Via deze link kan u kennismaken met de geselecteerde wijnen!

Indien U graag één van onze wijnen wenst te bestellen gelieve contact op te nemen met één van onze leden of vul volgend formulier in en stuur dit door naar info@kiwanislummen.be.
Voor bijkomende info kan u onze leden steeds contacteren of het noodnummer: +32 473 31 30 31.