Ine Thomassen, Sint-Vicentius Zelem kwam onze club persoonlijk bedanken

De voorzitter verwelkomde tijdens onze laatste statutaire vergadering Ine Thomassen, adjunct-directeur Sint-Vincentius Zelem.
Ine kwam ons persoonlijk bedanken voor de giften die onze club tijdens het voorbije werkjaar schonk aan Sint-Vincentius Zelem.

Voor Sint-Vincentius is €2.500,00 best een grote schenking. Zeker in vergelijking met het standaard budget voor ontspanning (€0,50 per kind per dag verhoogd naar €1,35 tijdens de zomervakantie = €235,00/kind/jaar)

De €2.500,00 werd aan de dagcentra Van Sint-Vincentius besteed.
Doelen waren: ontspanning maar ook bvb kosten om rijbewijs te behalen

• Campus Zelem: kamp, Bobbejaanland, lunchpakket en inkomkaart voor Walibi, zwemkaarten, knutselmateriaal. De gegeerde kikkertafel was over het budget en werd vervangen door een stapel smartgames.
  • Campus Diest: Outdoorparcours, bezoekje Paalse plas met ijsje en drankje.
  • Campus St.-Truiden: Bezoekje Centerparcs, vullen van de beloningskast (snoepgoed), netflix-abonnement, bezoekje Kapermolen.

Van de kinderen, medewerkers en directie kregen ook een bedankkaart.