Edit Content

© 2022 Kiwanis Lummen Quadrivio

Lummense Zomerkriebels – zondag 24 juni 2018

Lummense Zomerkriebels – zondag 24 juni vanaf 13 uur

De Lummense braderie vindt plaats van donderdag 21 juni tot en met zondag 24 juni.

Zondag 24 juni vanaf 13 uur staan de volgende artiesten op het programma: Stedelijke Academie voor Muziek Woord en Dans afdeling Lummen, Balletschool Harlekijn, Legs and Bellies, KetnetBand. Afsluiten doen we met Roel Vanderstukken & De Corsari’s.

Op het Gemeenteplein zijn ook dit jaar verschillende drank- en eetstandjes te vinden. Kinderen kunnen zich uitleven bij de kinderanimatie met springkastelen en een schminkstand.

Ook Kiwanis Lummen zal aanwezig zijn op het Gemeenteplein. Ga samen met onze piraten op zoek naar de schatkist en win de schatkist. Kinderen kunnen zich ook op de stand van Kiwanis laten schminken.
Terwijl de kids aan het genieten zijn van de animatie kunnen de ouders, vrienden en familie genieten van een glaasje en een hapje. Wij serveren frisdranken, bier, wijn en cava. Voor de hongerige onder ons voorzien we heerlijke Pasta’s, waaronder Penne Bolognaise of Penne Primavera (veggie) en als dessert vers schepijs.

De opbrengst van onze stand gaat naar de sociale werking van onze club.

Tot zondag

Leden Kiwanis Lummen Quadrivio