De Kiwanisclub “Lummen Quadrivio” werd opgestart in september 2005, als verderzetting van de toenmalige Kiwanis-Juniorclub Tessenderlo Teshwandra.

De werking van “Lummen Quadrivio” wordt verzekerd door verschillende commissies die ieder instaan voor een ander deel van onze werking. Door het organiseren van verschillende activiteiten hopen wij geld samen te kunnen brengen, zodat we er goede doelen van sociale en humanitaire aard mee kunnen steunen.

VAN WAAR DE NAAM QUADRIVIO?

“Quadrivio” verwijst naar het alom bekende verkeersknooppunt (het Klaverblad) uit Lummen en betekent viersprong.
Deze naam is voor Lummen heel herkenbaar en kleurt de club met een warm zuiders flegma.

LEDEN

De club telt vandaag 18 leden:

LID WORDEN

Wil je lid worden?

ONZE PETERCLUBS

Kiwanis Tessenderlo Alchemia en Kiwanis Beringen De Beerring, beide behorende tot de divisie Limburg-Kempen, zijn onze twee peterclubs.

De officiële gegevens van onze club: